Με Μια Ματιά

Ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗ, με έδρα την Αθήνα και ιστορία άνω των 50 ετών, αποτελεί μια από τις ηγετικές εταιρείες στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων.

Η δραστηριότητα του Ομίλου επικεντρώνεται στους κλάδους των καλλυντικών και αρωμάτων, προϊόντων προσωπικής φροντίδας & περιποίησης, προϊόντων οικιακής χρήσης καθώς και προϊόντων Υγείας & Φροντίδας, προσφέροντας σε κάθε κατηγορία ευρέως αναγνωρισμένα σήματα.

Διατηρούμε θυγατρικές εταιρείες σε εννέα χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα στις χώρες Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Ουγγαρία, Π.Γ.Δ.Μ., Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Πορτογαλία και πραγματοποιούμε εξαγωγές σε περισσότερες από 35 χώρες στην περιοχή της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης, τα Βαλκάνια, την Μέση Ανατολή και την Βόρεια Αφρική.

Η μητρική εταιρεία του Ομίλου, ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε., είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Αθήνας από το 1994.

Επιπλέον, η εταιρεία έχει συνάψει κοινοπραξία με την εταιρεία ESTEE LAUDER HELLAS για την διανομή προϊόντων της ESTEE LAUDER σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Ο Όμιλος Σαράντη έχει ως στόχο να είναι ηγέτης στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Το όραμά μας είναι να παρουσιάζουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα καθημερινής χρήσης καλύπτοντας τις ανάγκες εκατομμυρίων καταναλωτών και να αναπτυσσόμαστε σεβόμενοι την κοινωνία και το περιβάλλον, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές, πελάτες, προμηθευτές, μετόχους και εργαζόμενούς μας.

Οι στρατηγικοί άξονες που υποστηρίζουν και εξασφαλίζουν την δυναμική πορεία του Ομίλου είναι:

  • Ο συνεχής εμπλουτισμός του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου, η διατήρηση ηγετικής θέσης στις στρατηγικές του κατηγορίες και η είσοδος του σε νέες δυναμικά αναπτυσσόμενς κατηγσω:
    • Δημιουργίας νέων προϊόντων και συνεχούς ανανέωσης των υπαρχόντων προϊόντων έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα και την καινοτομία.
    • Εξαγοράς προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του Ομίλου.
    • Νέων συμφωνιών αποκλειστικής αντιπροσώπευσης διεθνών εμπορικών σημάτων.
  • Η συνεχής ενίσχυση της παρουσίας του Ομίλου στο εξωτερικό καθώς και η γεωγραφική επέκταση μέσω:
    • Οργανικής ανάπτυξης των βασικών δραστηριοτήτων.
    • Εξαγοράς εταιρειών ή προϊόντων που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της εταιρείας.
    • Δημιουργίας νέων θυγατρικών και εισόδου σε νέες χώρες μέσω εξαγωγών.
  • Η δημιουργία καθαρών ταμειακών ροών και η αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και του κεφαλαίου κίνησης.